Szeretettel köszöntelek a Online Vállalkozást Tervezők Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online Vállalkozást Tervezők Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online Vállalkozást Tervezők Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online Vállalkozást Tervezők Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online Vállalkozást Tervezők Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online Vállalkozást Tervezők Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Online Vállalkozást Tervezők Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Online Vállalkozást Tervezők Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Vajon te mennyire használod ki az internet adta lehetőségeket?
Tudsz "rá"tekinteni üzleti szemmel, meglátva a költséghatékony lehetőségeket?
Van egy príma megoldásunk arra, hogy az internetet a saját szolgálatodba állítsd! Alapvetően 3 esetben ajánljuk a közkedvelt Online Marketing Specialista képzést:
- Akkor, ha vállalkozol, és szeretnéd az internetet elsősorban vevőszerzésre használni, csak nem tudod, hogyan vedd bele a rendszeredbe.
Máris megérkezett a cikk 2. része, melyben közelebbről is
megnéztük azt, hogy a hirdetéseidnek milyen emberi érzelmekre kell hatniuk ahhoz,
hogy sokkal több érdeklődőt szállítsanak, mint az unalmas, álmosító
"tipikus" céges hirdetések.
Mikro, kis- és közepes cégeknél, ahol
korlátozottabb a reklámbüdzsé, különösen fontos, hogy a megjelent hirdetések
minél hatékonyabbak legyenek!
A cikk 2. részét itt találod!
Hogyan növeld hirdetéseid hatékonyságát?
|
|
Lassan közelednek az ünnepek, és ilyenkor rengeteg vállalkozás akciózásba kezd.
Nagyon nem mindegy azonban, hogyan állítjuk össze az akciót!
Ahhoz, hogy az akció sikeres legyen, és rengeteg érdeklődőt,
vásárlót generáljon, ahhoz ismernünk kell egy ütős akció
összeállításának legfontosabb kulisszatitkait!
Az ingyenesen letölthető, 14 perces hanganyag ebben kíván segítséget nyújtani, és mivel közelednek az ünnepek, igen időszerű
Manapság a mikro-kis és közepes cégek számos problémával küzdenek,
és a legújabb blogbejegyzésünkben ki is ragadtunk egy gyakori problémát.
Probléma I.: drága a hirdetés a nyomtatott sajtóban!
Pedig kell, szükség van rá!
Míg a multik marketing eszköztárába csak ritkán tartozik a nyomtatott sajtóban történő hirdetések feladása, a mikro- és kisvállalkozások számára az egyik leghatékonyabb hagyományos marketing eszköz lehet, feltéve, ha jól készítjük el a hirdetést!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu